| BRANCHES | BLOG | EVENTS |

Wist u dat wij meer dan 300 zorginstellingen helpen om:

  • Kwaliteitsmanagement verder te professionaliseren? > Lees meer
  • Risico’s te beheersen en informatie te beveiligen? > Lees meer
  • Gevolgen van veranderende wet- en regelgeving te overzien? > Lees meer
  • Inzicht te krijgen in het applicatielandschap? > Lees meer
  • Nog meer uit TOPdesk te halen? > Lees meer
  • Informatie in de eigen huisstijl te publiceren? > Lees meer


Mavim binnen de Zorg
 
 

Mavim voor de zorg

Een animatievideo waarin de meerwaarde geschetst wordt

 
 

Bekijk de introductievideo:

  • Maak kennis met Mavim voor de Zorg
  • Continue kwaliteitsverbetering van uw zorgorganisatie
  • Veel kijkplezier gewenst
 
 
 

Voldoen aan (kwaliteits)normen?

Ongeacht de norm, met Mavim werkt u vanuit één centrale bron

 
 

ISO9001

Het continu verbeteren van de algehele kwaliteit van uw dienstverlening doet u met de algemene standaard ISO 9001:2015.
Lees verder

NEN-EN 15224

Ook wel de 'ISO 9001 voor de zorg' genoemd. Volledig gespecificeerd op de zorgprocessen.

Lees verder

HKZ

Het HKZ keurmerk staat voor duurzame kwaliteitsverbetering in zorg en welzijn en is een afgeleide van de ISO 9001.

Lees verder

NIAZ

De NIAZ normen benoemen procedures en methoden die bijdragen tot zorg van hoge kwaliteit, die veilig is en op een effectieve manier wordt bestuurd.
Lees verder
 
 
 

Vijf stappen naar Procesoptimalisatie en continue Kwaliteitsverbetering

Inzicht en overzicht. Continu, voor iedereen

 
Mavim biedt een managementsysteem dat een consistent hoog kwaliteitsniveau in alle processen en de daaruit voortvloeiende output van de organisatie helpt te verzekeren. In Mavim staan de werkprocessen en procedures centraal. Op zeer effectieve en efficiënte wijze worden werkprocessen beschreven en geldende wet- en regelgeving verankerd. Alle informatie uit diverse disciplines die nodig is voor de procesuitvoering, wordt met Mavim samenhangend in verband gebracht en op geavanceerde wijze gevisualiseerd en gerapporteerd. Te denken valt aan formulieren, werkinstructies, protocollen, functies, functieomschrijvingen, beschrijvingen van wetgevingen en normeringen.

Het geheel van deze informatiedata vormen de regels binnen de organisatie. De eenduidige en consistente borging en communicatie leidt tot transparantie en vormt de basis voor continue verbetering van de bedrijfsprocessen en het kwaliteitsniveau.



Dé tool voor optimaal kwaliteits- & procesmanagement

  • Creëer inzicht in de gehele procesgang
  • Koppel wet- en regelgeving aan de processen
  • Verhoog de efficiëntie en effectiviteit
  • Raadpleeg informatie vanuit één centrale bron
  • Schep flexibiliteit voor het doorvoeren van wijzigingen

Lees meer
Mavim voor kwaliteits- en procesmanagement
Mavim voor kwaliteits- en procesmanagement


Meer informatie?

Download onderstaande documentatie

Whitepaper Kwaliteitsmanagement

In dit whitepaper leest u hoe uw organisatie stuurt op continue kwaliteitsverbetering

Download whitepaper

Whitepaper Procesmanagement

In dit whitepaper leest u hoe procesoptimalisatie uw organisatie verder helpt

Download whitepaper

Kwaliteitsverbetering in de praktijk

In de case leest u hoe B&C Raamdecoratie 30% op haar foutkosten heeft bespaard

Download praktijkcase

 

Ruim 1.000 organisaties wereldwijd gingen u voor

Iedere dag werken meer dan 1 miljoen eindgebruikers met Mavim

Vraag online demo aanOf neem contact met ons op