| BRANCHES | BLOG | EVENTS |

Waarom kiezen tussen optimale klantbeleving en interne kostenefficiëntie als je het beide kunt hebben?


Tijdens deze interactieve Round Table presenteren wij de use case van een grote Europese verzekeraar en de wijze waarop wij hen in deze uitdagingen hebben gefaciliteerd middels end to end “Customer Journey Optimalisatie” in het Mavim platform!

Slechts één van de toepassingen van wat Gartner noemt, het creëren van een ‘Digital Twin of Your Organization’ om een succesvolle bedrijfstransformatie te ondersteunen.

Tevens zal deze middag een gastspreker zijn praktijkervaring en aanpak aangaande het succesvol implementeren van een ‘Digital Twin of Your Organization’ met u delen. Gevolgd door een boeiende discussie onder begeleiding van een ervaren moderator.

Waarom is dit belangrijk?
Klanten bepalen het bestaansrecht van organisaties. Juist daarom hebben veel organisaties aanzienlijke tijd en inspanning gestoken in het ontwerpen van ‘customer journeys’ en het optimaliseren van klantervaringen.

Het realiseren van een optimale klantervaring vergt echter een aanmerkelijke investering. Daarbij verliezen bedrijven vaak de samenhang tussen de klantervaring en de kosten die daarmee gemoeid gaan uit het oog. Om de klanttevredenheid te verhogen en tegelijkertijd de operationele kosten te verlagen, kunnen organisaties het beste hun end to end customer journeys en daaraan gerelateerde interne processen optimaliseren op basis van feitelijke informatie door het inzetten van Process Intelligence.

Details
Wat?                Round Table inclusief diner
Waar?              Buitenplaats Slangevegt, Breukelen
Wanneer?       Donderdag 8 februari | 17:30 - 22:00 uur
Wie?                Deelname aan deze Round Table is exclusief voorbehouden aan genodigden