| BRANCHES | BLOG | EVENTS |

Digitale technologie verandert organisaties, producten en diensten, en is een bron van innovatie. De verwachtingen van klanten veranderen door digitalisering minstens zo snel als de technologie zelf. Organisaties staan voor de opgave om een digitale transformatie door te maken die intern veel verandering betekent. En extern zoekt men naar manieren om de klant een optimale customer experience te bieden.

CxO Breakfast Meet Up; How to serve your future customer today

Op donderdag 29 maart a.s. organiseert Mavim in samenwerking met PwC en Microsoft de CxO Breakfast Meet Up 'How to serve your future customer today'. Tijdens deze sessie zoomen gerenommeerde sprekers nader in op de 'toekomstige' klant. Wie is het, hoe kunnen we inspelen op zijn behoeftes en welke essientiële rol spelen digitale transformatie en technologie hierbij.


Programma

  • Customers the day after tomorrow | Steven van Belleghem, Nexxworks
    Online profilering speelt een steeds belangrijke rol; een groot deel van de communicatie is tenslotte online. Een van de valkuilen is dat dit ten koste gaat van de relatie tussen bedrijven en klanten, deze verandert radicaal. In deze keynote vertelt Steven van Belleghem, 'thought leader' op het gebied van transformatie van klantrelaties, over vernieuwde klantenstrategieën passend bij deze veranderingen.

  • Building Blocks of Digital Transformation | Carsten Hentrich & Ron Martinek, PwC (ENG)
    In deze presentatie nemen Ron Martinek, Director PwC en Carsten Hentrich, auteur van het in Duitsland verkozen Management Boek van het jaar: ‘D.Quarks – The Path to Digital Business’ je mee in de wereld van digitale transformatie. Aan de hand van praktische voorbeelden gaat hij in op diverse transformatieprojecten die PwC succesvol heeft uitgevoerd met behulp van de D.Quarks methode, waarbij ze organisaties hebben geholpen digitale veranderingen te beheersen.

  • CRM driving the Customer Journey - Use Case
    In deze sessie staat het ondersteunen van je Customer Journey centraal. Hoe Yamaha dit heeft aangepakt en welke technologie hen heeft geholpen om zowel hun B2B als B2C klanten optimaal te bedienen, hoor je tijdens deze inspirerende sessie.

Event details

Deze CxO Breakfast Meet Up vindt plaats op donderdag 29 maart a.s. (08:30 - 11:15 uur) op de Executive Meeting Floor van PwC in Amsterdam en is bedoeld voor C-level functionarissen danwel het management dat zich focust op (digitale) transformaties. Deelname geschiedt op uitnodiging en is kosteloos.
Klik hier om je aan te melden voor de CxO Breakfast Meet Up.

Heb je een vraag over dit event, neem dan contact op met de afdeling Marketing via tel. 071 - 36 42000 of stuur een e-mail naar info@mavim.com.