| BRANCHES | BLOG | EVENTS |

De wereld verandert steeds sneller en wordt complexer. Digitalisering heeft nieuwe kanalen gecreëerd voor de klant en daarmee de behoeften en eisen van klanten aanzienlijk veranderd. Om hierop adequaat in te kunnen spelen, moeten organisaties transformeren naar een organisatie waar 'customer centricity' centraal staat. Dit vergt nogal het een en ander van organisaties en strategische wendbaarheid lijkt dan ook het nieuwe toverwoord.

Maar hoe optimaliseer je de 'customer journey' en transformeer je naar een 'customer centric' organisatie?

Transformatie naar een klantgerichte organisatie;
hoe optimaliseer je de 'customer journey' in 5 stappen?
8 maart | PwC Amsterdam

Deze vragen staan centraal tijdens het seminar “Transformatie naar een klantgerichte organisatie” dat Mavim in samenwerking met PwC en Microsoft op 8 maart a.s. van 15:30 tot 19:00 uur organiseert. Aan de hand van zowel theorielessen van specialisten uit het veld als praktijkverhalen van ervaringsdeskundigen laten wij u zien hoe u in 5 stappen de ‘Customer Journey’ optimaliseert en de transformatie naar een klantgerichte organisatie doormaakt.

Na afloop bieden wij u uiteraard de mogelijk om van gedachten te wisselen en ervaringen te delen met zowel sprekers als 'peers' uit uw vakgebied. U zult ongetwijfeld nieuwe kennis en volop inspiratie opdoen tijdens dit unieke evenement.

Het volledige programma zal binnenkort bekend worden gemaakt, maar meldt u zich nu alvast aan.

Waar en wanneer?
Het seminar vindt plaats op 8 maart a.s. van 15:30 tot 19:00 uur op de Executive Meeting Floor van PwC in Amsterdam, Thomas R. Malthusstraat 5, 1066 JR Amsterdam.



Meld u aan

Voeg toe aan uw agenda

Seminar Transformatie naar een klantgerichte organisatie
do 08 maart 2018

Tijd

Start: 15:30 uur
Einde: 19:00 uur

Locatie

PWC, Amsterdam

Voor wie

C-level functionarissen

Kosten

Geen

Share

Twitter Facebook Google+ LinkedIn