| BLOG | EVENTS |

Eén van de manieren voor de (semi) publieke sector om invulling te geven aan het bezuinigingsbeleid is het efficiënter en effectiever inrichten van de inkoopfunctie. Omdat de inkoopprocessen van verschillende instanties onderling veel overeenkomsten hebben, heeft Mavim in samenwerking met Trevian het Inkoop Framework ontwikkeld. Dit framework, bestaande uit een geïntegreerde set van best practices, helpt organisaties om adequaat inkoopprocessen vast te leggen en hun inkoopfunctie vereenvoudigd geauditeerd te krijgen.

Tijdens het webinar ‘Best Practice Inkoop Framework’ komt de krachtige combinatie van een gestructureerde aanpak, gedegen kennis van inkoopprocessen en een gebruiksvriendelijk systeem, uitgebreid aan bod. Daarnaast wordt de wijze, waarop processen in kaart worden gebracht en gekoppeld aan alle relevante factoren zoals functies, taken, verantwoordelijkheden en risico’s, uitvoerig belicht.

Tevens wordt u tijdens deze unieke, online sessie geïnformeerd over de manier waarop u vanuit een best practice eenvoudig komt tot strategie, uitvoering en verbetering van uw inkoopfunctie (inclusief praktisch toepasbare tips & tricks) en hoe u inzicht verkrijgt in de kosten en mogelijke besparingen. Dit alles gebaseerd op de ruime praktijkervaring van Trevian.

Meld u aan

Voeg toe aan uw agenda

Webinar Best Practice Inkoop Framework
di 23 mei 2017

Tijd

Start: 10:30 uur
Einde: 11:00 uur

Locatie

Online

Voor wie

Organisaties die hun inkoopfunctie succesvol willen implementeren en willen professionaliseren

Kosten

Geen

Share

Twitter Facebook Google+ LinkedIn