| BRANCHES | BLOG | EVENTS |

Binnen elke organisatie wordt samengewerkt: om de dagelijkse operatie draaiende te houden en producten en diensten te leveren, maar ook om te verbeteren, doelstellingen te behalen en veranderingen door te voeren. In dit digitale tijdperk doen we dit steeds vaker vanaf meerdere locaties, op verschillende devices en op uiteenlopende tijdstippen.

Mavim helpt jou en je organisatie om die ambities en doelstellingen te bewerkstelligen. Door inzicht in de processen en de samenhang met bijvoorbeeld risico’s, mensen, strategie, KPIs, systemen en onderliggende infrastructuur te creëren, te visualiseren en te delen, creëer je een 360o view op de organisatie. Daarmee biedt je context rond veranderingen en de impact daarvan, zodat veranderingen en verbeteringen consistent en succesvol kunnen worden doorgevoerd.

Ook Microsoft speelt in op de behoefte om flexibel en met oog op individuele behoeften samen te werken door met Office 365 een digitale werkplek aan te bieden. Doordat deze zich in de cloud bevindt, is deze altijd en overal online beschikbaar en wordt content met de organisatie gedeeld en communicatie vereenvoudigd. Productiviteit is hierbij een belangrijk uitgangspunt.

In dit webinar laten Michel Eckersley & Suzanne Appelo van Mavim je zien hoe je in vijf stappen deze twee werelden samenbrengt. Zo heb je context en inzicht in Mavim enerzijds en werk je samen en deel je content in Office 365 anderzijds. Zo komt visie en lange termijn dichtbij het op dagelijkse basis samenwerken en kun je nog meer met Mavim bereiken.

Meld u aan

Voeg toe aan uw agenda

Webinar Mavim en Office 365
vr 24 mei 2019

Tijd

Start: 10:00 uur
Einde: 10:30 uur

Locatie

Online

Voor wie

Alle geïnteresseerden

Kosten

Geen

Share

Twitter Facebook Google+ LinkedIn

 

Wilt u de opname van het webinar toegestuurd krijgen?

Klik op onderstaande button om u te registeren. Wij sturen u de opname per e-mail toe.

Registreer hier