Overslaan en naar de inhoud gaan

Flash heeft de ISO-audits glansrijk doorstaan en is sinds eind mei 2017 officieel ISO 9001:2015 gecertificeerd. Daarmee voldoet Flash aan de internationale eisen voor kwaliteitsmanagement.

Het beleid van Flash is gebaseerd op kwaliteit en continuïteit. Deze ambitie is zichtbaar in het portfolio van producten en diensten, de wijze waarop Flash handelt en het feit dat zij hun prestaties bewaken en steeds verder willen verbeteren en uitbreiden. Dit met als doel om hoogstaande kwaliteit en betrouwbare oplossingen te leveren die bijdragen aan een 100% veilige en efficiënte werkomgeving bij hun klanten. Hoge klanttevredenheid en -loyaliteit staan bij Flash hoog in het vaandel.

Het beleid van Flash is gebaseerd op:

  • Maximale klanttevredenheid en klantenbinding
  • Het streven naar een optimale klantbeleving
  • Duurzame inzetbaarheid van medewerkers
  • Borging en handhaving van de kernwaarden
  • Het creëren van een winstgevende organisatie waardoor continuïteit van activiteiten is gewaarborgd
  • Het bieden van een veilige en efficiënte werkomgeving

  • Monique van Praet, Quality Manager en Logistics Manager bij Flash: “Ons kwaliteitssysteem volgens de ISO 9001:2015 norm is de vertaling van onze kernwaarden in procesvorm. Onze processen zijn een leidraad voor hoe wij als organisatie te werk gaan. Ze hebben als doel om risico’s in kaart te brengen en daarmee te verkleinen. Niet alleen risico’s voor onze klanten, die geleverd willen krijgen waar zij om gevraagd hebben, maar ook voor onze medewerkers, die hun werk zo efficiënt mogelijk moeten kunnen uitvoeren. ’Betrouwbaar’ is en blijft een belangrijke kernwaarde voor Flash: een klant moet op ons kunnen rekenen. En dat geldt ook voor collega’s onderling.”

    Bron: Flash 

    > Lees hier de volledige case van Flash
TAGS

Copyright © 2024 Mavim B.V.