| BRANCHES | BLOG | EVENTS |
Mavim en cegeka-dsa

Samenwerking cegeka-dsa en Mavim naar hoger plan


Eén product

Sinds de vrijgave medio 2017 heeft al een flink aantal woningcorporaties het Best Practice procesmodel weten te vinden en het wordt nu nog eenvoudiger om met dit product aan de slag te gaan.

Het partnership van cegeka-dsa en Mavim is niet nieuw. Wat wel nieuw is, is de intensievere samenwerking die het voor de klant aanzienlijk eenvoudiger maakt met het Best Practice procesmodel aan de slag te gaan. Vanaf nu is cegeka-dsa namelijk Mavim-reseller waarmee het Best Practice procesmodel niet langer een additionele Mavim-licentie nodig heeft. Wat overblijft is één product bij één partner. Uiteraard met de kennis en kunde van zowel cegeka-dsa als Mavim.

ondertekening overeenkomst Algemeen directeur cegeka-dsa, Anton Vreugdenhil en CEO Mavim, Jean-Jacques Vossen bezegelen de samenwerking

Best Practice procesmodel

Met een druk op de knop beschikken over alle voorgedefinieerde processen en werkwijzen.

In het Best Practice procesmodel zijn jarenlange praktijkervaring en kennis van onze klanten gebundeld. Op deze manier geven wij versnelling aan verbeterprojecten en hoeft u niet opnieuw het wiel uit te vinden. Het Best Practice procesmodel werkt in Mavim (gebaseerd op Microsoft Office 365) waardoor gebruikers met letterlijk één druk op de knop kunnen beschikken over alle voorgedefinieerde processen en werkwijzen.

Best Practice procesmodel Afbeelding: Met het Best Practice procesmodel heeft de medewerker altijd inzicht in de relevante procesbeschrijving en werkinstructies.